Saturday, August 28, 2004

Merdeka

Akhirnya selesai sudah perjuangan aku dengan buku buku yang tebal.Segala keperitan telah ku tempuhi.Namun masih belum selesai.Cam bagus jer.Petang ni aku balik kampungla,apa lagi takkan nak duduk cyber ni sorang sorang kot.Tapi dalam hari rabu depan aku balik ke Cyber semula kot untuk mengikut si Taufiq pergi ke Bukit Tinggi,saja jalan-jalan carik makan.Lagipun Taufiq dah abis,so lepas ni mungkin jarang la nak jumpa.Cuti diramalkan lebih kurang sebulan kot.Kalau ikutkan kalender aku 1 bulan setengah la.Aku memang biasa camtu,2-3 minggu pertama tu aku memang liat skit nak pegi kelas.Memang dari diploma lagi aku buat camtu.Balik Kg, besok ada kenduri lagi rumah Atam dan sekali lagi aku cam biasa la,jadi pengapit.Jem...jem.
Wokeyla Chow dulula.Nak bersiap sedia untuk berambus.
Ok.

No comments: