Monday, August 09, 2004

Balik

Aduss malas tul nak balik Cyberjaya nie.Nak tak nak kena balik jugaksebab aku ada assignment yang nak kena hantar.Kalau takde, aku memang dukkampung jer la.Lagi pun tinggal lebih kurang seminggu lebih jer lagi.Study kat kampung pun lagi relax sikit.Pergh macam aku duk kampung study jer.Tapi aku kalau duk kampung boleh dikatakan rajin sikitla untuk study berbanding duk kat Cyberia tu.Kalau duk Cyberia,confirmla aku bersukaria ngan housemate.Aku bukan nak salahkan diorang lak.Memang aku takkan study kalau ada kengkawan nie.Gelak jer manjang .Tah apa apa citer pun aku tak tau.Hepi go lucky orang putih cakap.Tapi takdela gelak jer manjang.Itu dah tahapgila tu.Ada juga ketika nya kitorang study sikit jer.Aku sebenarnyadaripada dulu memang tak suka study group nie.Bagi aku memang tak boleh la,susahsangat.Aku lagi suka study sendiri,bukan la nak kata aku nie kedekut ilmu.Ilmu yang aku ada nie pun bukannyer banyak mana kalau nak dibandingkanngan budak lain.Aku memang jenis suka belajar sendiri.Jarang la kalau nak tengok akuni study ngan orang lain.Kalau ada pun kejap kejap jer,lepas tu hanyut ntah kemana.Hari Rabu nie, lepas hantar sumer assignment aku, aku akan berangkat pulang ke Kg.Dah la, nenanti aku tulis lagi la.

No comments: