Tuesday, August 17, 2004

Beetle comeback

Beetle club comeback,

Hari Ahad lepas aku berkesempatan berjumpa geng geng kelab beetle aku dulu.Diorang ada buat show kat padang Majlis.Akupunya la tak sabaq nak gi jumpa diorang.Hari Ahad tu aku pun turun la pegi tengok, pergh memang best, bersepah keter keter Beetle yg buat show.Daripada yg superb sampai la ke yang nak terbarai,memang best habis.Ramai memember aku jumpa,ye la last aku berkonvoi ngan diorang tahun berapa ntah aku pun tak ingat, tak silap aku 2001 ke 2002 lebih kurang camtu la.Diorang tanya aku apsal tak ikut.Aku pun cakap,segan la nak join,keter pun takde nak buat camner.Takkan nak buat show beskal kot.
Apek yang aku selalu buat "deal" tu pun ada gak.Kereta dia memang marvelous,walaupun dah tua tapi tak pernah jemu meng-"restore" keter beetle dia.Aku kagum.Dia ada offer aku keter beetle satu tahun 1976.Tapi aku cakap ngan dia aku tak minat.Dia pun paham ngan aku, aku jenis yang minat tahun 1965 kebawah.Kereta tu memang cun.Dia cakap nanti tengok la,kalau ada dia kasik tau.Keter tu tak ramai yang nak jual, 70's punya banyak la dia cakap.
Apek tu tak abis abis restore keter 75 dia tu.Tapi memang superb la.Ye la lagi pun dia supplier ngan mekanik sekali, no wonder la.
Lama gak kitorang lepak lepak,lepas abis show tu, diorang ajak makan sekali,aku pun apa lagi,kalau bab makan ni,SERANGGGG la.Boleh tahan gak juadah yang ada.Abis sumer tu aku pun balik la sebab ada banyak kerja gak yang kena buat.Apa-apa pun hari tu memang best gilosss.Aku bagi tau diorang nanti kalau aku dah ada,aku akan join semula.lagi pun membership aku hidup lagi.Hehehe walaupun takde keter,diorang paham,aku blajar lagi,lain la diorang sumer dah ada sumber rezeki tetap.
Ok la, lotih nie aku taip.Lagi satu yang aku tak puas hati sangat nie..... Farah kalah semalam,Linda hampeh tu bley menang lak.What the hack.........Siut toll...Hangin satu badan.
Wokeh..chow cincau...

No comments: