Thursday, August 26, 2004

Kezutan....

Tadi Atam mesej aku,setelah dia bergelar sang suami.Dia tanya exam aku camner,
ok ke tak.Aku pun cakap boleh la tahan susah,walaupun pada hakikatnya memang tak boleh tahan susah dia.Tapi boleh jugak jawab,ada aje idea untuk menjawab.Kira ok la tu.Lepas tu di mesej aku lagi,siap bagi No. tipon pengapit perempuan hari tu.Aku tanya nak buat apa nie.Dia cakap,pandai-pandai la adjust.Gila mamat nie.Aku dahla tengah wengs sekarang ni,ditambah lagi dgn benda camnie,bertambah la jem.Tapi pengapit perempuan hari tu memang cantik
pun,mungkin Atam perasaan aku usyha lebih kot.Tu yg dia terus kasik no tipon dia kot.Dia cakap Liza ngan dia yang rekemen aku kat minah tu.Pergh kes berat ni Tam. Aku cakap,tengok la nanti senang senang aku try la tipon.Tapi sebenarnya aku pun tak tau nak buat camner.Minah tu dah kerja,aku ni plak masa depan pun kabur jer lagi.

Buat malu jer oooiii.Niat Atam tu memang baik,aku je yang tak baiknya. Aku kalau boleh biarla kerja dulu,dah ada kereta,rumah baru la bley nak pikir pasal tu sumer.Itupun kalau terpikir,kuang kuang kuang,(bak kata abang Taufiq).Tapi kalau aku tak mesej ke call ke budak tu malu gak Atam nanti. Aku pun dah jadi serba salah.Nenanti pandai la aku kawtim ngan Atam tu.Lagipun aku tngh dalam minggu exam ni.Tu serabut sikit tu. Atam pun satu,tau la aku nie lone ranger,sumer pempuan dia kenal dia nak rekemen kat aku.Ni bukan first time.Dah banyak kali dah,tapi kali ni melibatkan Liza plak,tu yg memalukan jugak tu.Apa apa pun terima kasih Tam pasal ambik berat.

Wokehhh,sepatutnya time ni aku study,letih study tu yang bukak blog tulissssssssssssssss.
Abissssssssssssssss

No comments: