Monday, August 23, 2004

Taufiq Taufiq......

Ni la sahabat aku yang agak menyuntik semangat aku.Aku pun dah lama tak citer pasal dia kan?Lama aku melupakan nama dia dalam blog. So kali ni aku nak menulis perihal diri sahabat ku Taufiq "hidayat".Dia nie memang penyabar la dan maha pelenting orang nyer dan maha pembenci.Tapi kalau dia sayang, dia jugak adal ah maha penyayang juga.Dua tiga minggu lepas dia ada call aku bagi tau Bapak dia diberkas BPR gara gara Adnan Yaakob yang brutal tu "kononnya"..Aku agak terperanjat bila dapat tau berita tu,masa dia bagi tau aku tu, aku ada di Melaka dengan Bapak aku.Bapak aku dengar pun terperanjat.Malam tu kitorang satu family tngk Berita TV3,memang sah bapak Taufiq kena tangkap dan didakwa.Bapak aku tak percaya, tapi tu la kenyataan nya.Lepas tu bapak aku sibuk tanya perkembangan si Taufiq ni, Taufiq ada call tak?, Taufiq ada call tak.Itu je yang dia tanya.Jem aku.
Lepas bapak dia ditangkap, Taufiq maintain cool jer dan bertambah berkobar kobar untuk menjatuhkan karier Adnan tu sendiri.Aku percaya,kalau dia betul betul, pasti boleh buat nya.Nak seribu daya,tak nak seribu dalih.Aku tak tau la kalau kena kat diri aku plak.Ntah camanala rasanya.Sabar jer la Taufiq, Tuhan itu berada disisi orang yang benar,teruskan usaha pasti kejayaan datang bergolek.Dan sekarang ni pun dia masih lagi rilex, siap main game Rise of the Nation lagi, mungkin untuk menambahkan ilmu dengan cara cara untuk menjadi seorang General yang berjaya dalam peperangan aku rasa.Bahkan sekarang ni pun dia tengah berperang lagi.Wow.Heeheheheh.
Okla. letih la.Nak baring jap,sambil menunggu seseorang.

No comments: