Sunday, August 08, 2004

Reunion

Bertemu kembali untuk sekian lamanya menyepi.Kebelakangan ini,kehidupan kuagak bercelaru, mungkin disebabkan final exam yg semakin hampir dan mungkinlain lain hal yang berkaitan mengganggu perjalanan hidup ku.Cam bagus je ayat aku nie. Agak lama jugak aku tak menulis sampai aku dah hilang skill nak menulis nie.Tak tau la amende yg aku nak citerkan.Taufik dah balik,setelah sekian lama nya tak balik.Ooo ye, hari tu aku balik Kg. ada reunion classmate aku yang memang dah lama aku tak jumpa terutama sekaliAzman.Nak katakan reunion pun tak boleh kot,sebab tak sengaja kitorang berjumpa di kedai yang sama.Lama jugak kitorang berbual bual, sampai pukul 3 lebih kurang. Sampai kecut jantung aku duduk bawah embun. Azman bagi surat jemputan kahwin kat aku, itu pun lepas disuruh oleh Hery.Azman Azman....keje tinggi, tapi budi bahasa tu pun biar la tinggi jugak.Aku bukan nak marah sangat tapi nampak macam tak best la.Itupun aku rasa nasib baik aku jumpa dia malam tu,kalau tak memang dia tak ajak aku la kot.Cukup la citer pasal Azman,lagi pun aku tak dapat nak pegi kenduri dia,pasal aku ada kenduri aku kena pegi JB kenduri kawin sepupu aku tu yang aku ada ceritakan kat bawah.Sorry la Man,tapi aku cuba la untuk datang awal ke lewat sikit ke bergantung pada keadaan la.Kenduri rumah Mulox pun akutak dapat pegi,Sori la geng, bukan aku sengaja,memang aku tak dapat nak pegi.Alaa Mulox rumah ko tu kira aku selalu sangat pegi kan,kira tak kisah la.Kita selalu jumpa.Lain la kalau Azman,payah nak jumpa.Aku memang nak pegi kenduri Azmantu tapi tak boleh nak buat apa.Sori Man.
Cimi pulak dah berhenti kerja,aku pun tak tau kenapa.Ingat lepas aku gradnak mintak tolong dia kerja kat Maybank tu.Macam macam hal, yang dahada kerja sibuk nak berhenti, orang yang sibuk belajar pulak tak sabar sabarnak habis belajar.Tu la manusia.Tapi aku takdela persepsi negative kat Cimi tu.Mungkin dia ada alasan dia sendiri.Zainol plak baru dapat kerjakat AmFinance.Kira senang la aku nak buat loan besok, nak beli kereta ke rumah ke,terus jumpa Zainol je la.Kau jangan tak tolong aku besok Zainol.Heri dapat kerjapercetakan dengan pakcik dia.Kira okla tu. Syahrin ngan Mulox aku tak yah cerita la, aku rasa korang dah tau kan cerita diorang kan.Aku tak tau lagi la nak tulis apa,besok nya pulak teman Syahrin gi servis radiator kereta dia.Dia cakap radiator dia tersumbat.Aku rasa dia kena tipu ngan mekanik tempat dia overhaul kereta dia kat Subang tu, bertambah teruk aku rasa kereta dia tu.Ok la,nanti aku tulis lagi la,perut lapar la,aku nak pergi cari mangsa jap untuk mengenyangkan perut aku.

No comments: