Thursday, January 13, 2005

Stairway to somewhere

Tak tau apa yang nak dicoretkan disini.Aku pun takde idea apa nak buat,sampai tengok smallville 409 pun dah tak larat.Sekarang nie dah pukul 1 pagi aku masih lagi tak bley tido walaupun mata dah agak berat.Setelah selesai assignment BDS, baru la rasa agak lega dan lapang.Tambahan pula petang tadi selesai satu presentation,lagi la bertambah lega.Tapi dalam kesibukan itu,aku masih mampu membuat satu kerja yang agak berat dan mungkin memeningkan sekiranya ianya tak berjalan lancar.Aku mla mengganggu hidup "adik".Pada mulanya dengan sms sms yang berbaur gangguan.Memang ia satu gangguan baginya, sampaikan sms smsnya agak panas aku baca.Dalam hati aku puas menahan gelak.Tapi kesian jugak aku rasa.Aku pun ambik keputusan untuk menelipon dia dan beritahu perkara yang sebenar.Dia punya la terkejut,ingatkan orang gila mana dia cakap.Perbualan aku hanya berkisarkan mengenai handphone.Cover la kononnya,tapi sebenarnya dalam hati mau jer sampai habis kredit aku kerjakan.Lepas perbualan tu,kemudiannya berterusan dengan sms sms suai kenal,mcm mcm soalan yang kena aku jawab termasuk jugak soalan soalan personal yang agak berani dilontarkan padaku.Tapi aku jawab je semuanya.Tak aku sangka pulak dia berani Tanya soalan yang agak "killer" bagi aku.Wahahahehe.Lepas tu proses sms kitorang berhenti sebab aku beri laluan kat dia untuk buat kerja sekolah dia.Dan kemudian pada malam harinya muncul semula sms yang agak cute dan bermakna buat diriku.AKu tak sangka ia boleh sampai ketahap tu.Aku tak tau apa yang bermain kat fikiran dia.So aku tak berani membuat kesimpulan.Biar waktu yang menentukan.Dan aku tak akan menghantar sms kepada dia untuk menguji ketahanan mentalnya.AKu harap aku boleh bersabar.Reaksi yang diberikan oleh adik kelmarin agak menggembirakan aku,tapi tak tau untuk berapa lama.Harapan ku hanya la satu...........

SOMEBODY SAAAVVEEEEE MEEEEEE

No comments: