Wednesday, January 26, 2005

26

Semalam genap aku masuk 26 thn.Takde apa yg best berlaku semalam.Cuma duduk dirumah dan bermain game sehingga lebam tangan.Famili aku telefon bertubi tubi mengucapkan selamat hari lahir,begitu gak ngan makcik aku,diorang tau hjadi aku,letih gak melayan semalam,panas telinga la jugak melayan diorang.Yang paling kelakar sekali anak buah aku pun telipon jugak.Aduihhhh hai.Kali nie betul betul terperanjat la aku.Trima kasih sumer.Hadiah minggu depan ambik yer.Yahooo.Mcm mcm soalan "killer whale" yang tersembur dari mulut diorang.Tapi takpe la cuma soalan jer.Pada Cunna terima kasih jugak bagi tulisan besar wish kat aku.Terima kasih kerana ingat.Aku nak coklat cornflakes.Tapi orang pertama yang msg aku ialah "adek" tu. Aku terharu jugak dapat msg dia.Dialah orang pertama yang wish aku,hari Isnin pulak tu.Awal gila.Ada ke suh aku balik ambik hadiah.Woi bahaya tu Dik.Apa la susah susah sangat.Kau tu sekolah lagi,banyak nak pakai duit.Simpan jerla duit tu.Aku tak sangka plak.Bila dah start msg ngan dia nie melarat la sampai ke pagi besoknya.Besoknya pulak abng ipar ngan akak dia plak yg wish aku.Ntah la buat malu kau jer.Tak dapat nak cover.Ali jugak tidak ketinggalan dlm memberi penghormatan kepada aku.Ali u da greatest.Camner projek Ford.dah siap ke.Aku tak sabar nak test nie.Aku sebenarnya dah cuba stop msg dgn "Adik" nie,tapi bila dia mula msg aku, tu yang aku jem tu.Aku ingat aku dah lepaskan budak nie,tapi aku pun tak tau camner.Silap aku jugak kot yang gi jumpa budak ni hari tu.Tapi aku dah cakap terang terang dengan dia,carry on ngan hidup dia tu.Aku bukan perampas.Macam macam nasihat dah aku bagi.Kalau ada jodoh ngan kau ada la,kalau takde nak buat camana.Aku ni takpe dah biasa macam nie,dia senyap je.Kira setuju la tu kot.Aku bukan apa,tak sanggup buat dajjal kat orang.Aku lelaki aku tau la.Tapi dlm hati tu dah macam ombak tsunami dah.Takpela, aku akan jadi pelindung bagi kau Dik.Belajar la rajin rajin.Habiskan sekolah tu dulu.Cari ilmu tu dulu.Umur ko muda lagi.Lain la abang nie yang dah nak mampos nie.Kubur kata mari...

26 dah aku,dalam umur sebegini sepatutnya aku dah ada kereta,rumah dan mungkin famili kot.Tapi apa bley buat dah takdir aku macam nie.Takkan aku nak melawan takdir kot.Sempena harijadi aku pun aku mengisytiharkan cuti bagi negeri negeri tertentu.Wahahaahahah.Minggu depan plak ada kenduri rumah dia.Nak tak nak kena pergi.AKu takde hal,boleh cover,tapi takut gak bila dah jumpa budak nie.Memori tak mati,manusia yang mati.Tu yang susah tu.Tapi takpe.Buat cam biasa jer.Apa susah.

Minggu nie memang cukup hangin jugak badan aku ngan bebudak bebudak yang korang tak kenal kot.Aku memang sakit hati betol.Ikutkan hati memang berkesudahan kat balai aku rasa.Stakat ko bawak 2-3 orang tu apa la sangat,takde batang ke woi.Depan member lu buleh kerek la.Jangan nak tunjuk lagak la.The time will come.If you think you can grasp me, think again.Puki la nak panggil panggil member.Depan kawan kawan kau boleh la.Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.BABIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIII.

Dalam kepala aku penuh dengan memori la.......
7t08y0yhvypiy0798707uhuibhjcw3a437869-08=99999999999fcrtxzerrrzzzzzzzzzzgre7t890709-790878644235iugugh;ijhgi$&&#@**

DAH LA AKU DAH TAK TAU DAH NAK TULIS APA LAGI DAH,SAKIT SIAL.

No comments: