Thursday, July 29, 2004

Tilik Nasib

Tilik Nasib...


 Malam ni ntah apa punya gila aku join bebudak ni main kad. Main punya main sampai boring lepas tu bebudak ni main tilik nasib pulak pakai daun terup tu.Aku, Sopie, Baim,Heikal,Chort,Adam,Ucop pun cuba la tengok nasib.Tok dukun dia Dol ngan Jalil.Tilik nasib ni pasal jodoh je.Aku pun test la nasib aku.Aduh kelakar betul la.Bebudak nie cakap buleh tahan jugak la assumption dia tu,kira kena dengan diri dia la. Aku punya tilik pun boleh tahan gak, memang boleh pakai la.Nak percaya sangat pun buat apa kan. Main main je la.Saja je boring dah takde kerja.Tapi memang kelakar dan memang best.Aku ingat si Dol ngan si Jalil buleh tukar Master Chin dekat CM tu la.Si Master Chin tu pun ak bley carik makan kot.

     Wahahahhahahahha.
     Tilik tilik jugak,tapi jangan la over sangat kan.

Gracias....Graciass.......



No comments: