Thursday, July 08, 2004

Blank

Kembali bertemu...

Setelah agak sekian lama menghilang, aku kembali semula untuk menulis. Portugal dah kalah, duit banyak dah habis, macam banyak je bet aku nie. Sudah la, dah kalah, apo nak dikato. Aku sekarang ni agak kelam kabut dengan urusan pembelajaran, penuh dengan test, assignment dah segala macam mak nenek lagi. Letih.. tu yang mampu ku ucapkan. Aku dah tak sabar nak tinggal kan alam universiti ni. Rasanya dah cukup lama aku belajar, dari sekolah rendah, menengah sambung diploma dan sekarang nie Ijazah. Aku betul betul penat dan kadang kala tu aku rasa fade up gak. Subjek tingaal 3 je lagi tapi rasanya macam rasa tinggal 30 subjek je. Aku rasa macam diri aku ni tak menghasilkan apa-apa product. Sabar je laa, tapi sampai bila boleh aku bersabar agak nya. Aku rasa pun aku dah banyak bersabar dan aku tak tau limit untuk aku bersabar lagi.Bila la agak nya aku nak menuai hasil diri aku nie, ataupun aku tak akan merasaikannya. Duit dah la takde, nasib baik la baru baru ni aku ada buat part time skit , dapat gak aku duit blanjer sikit. Kerja bergelumang dengan minyak dan bermain dengan besi besi yang memang aku gemari. Walaupun penat, kepuasan aku rasai tu tak dapat nk dibayangkan
Tapi takpe, teruskan bersabar sampai lah aku hilang sabar, yehaa. Tuhan, bagi la aku power untuk hidup nie. Mom, dad, keep supporting. Aku perlukan kekuatan. When the day has come , i will be ...... . Just don't let yourself go.

Wokeyyyyyyyyyy............ chow, rock and roll will never die.

No comments: