Monday, December 27, 2004

The reason

Mood nak start belajar tu masih tak datang lagi.Tak tau la mana hilang.Makin dah nak grad ni makin malas rasa nak belajar.Tu pun ada hati nak sambung belajar lagi.Malu la sikit ooiii.ENTAHLA…… Minggu ni minggu terakhir aku bertugas sebagai mekanik dan lepas ni aku akan memulakan tugas sebagai pelajar balik.Banyakla saat saat indah yang akan ditinggalkan dan yang akan tak dapat dirasai lagi.Things are amazingly tremendous around here.Waaaaaaaaaaa.Lagi satu malas nak tinggalkan budak sekolah tu.Is she like me? If so, it will be all about her.Tapi takpe, tak ke mana pun.Aku rasa aku dah pegi terlalu jauh la…. Sepanjang kerja, takde langsung saat saat yang membosankan.Hari hari yang datang cukup best biar pun penat kerja,kotor dan lain lain lagi la yang sewaktu dengannya.Veejay,dia ni memang kuat melawan sikit,tapi rajin budaknya.Aku suka sangat buli dia nie.Mentang mentang dia tau cakap Cina,maki aku pun pakai bahasa Cina.Sam la kaki buli nombar satu. Bullies become stalkers and they never go away.Tarak kesian punya belasah Veejay.Tu pun melawan lagi tu....Ah Foo kengkadang angin gak ngan dia nie.Malas nak belajar, orang nak ajar dia tak nak dengar.Sampai bila nak jadi tukang suruh jer.Tapi biarla dia, dia suka camtu,janji bahagia.Ali is the best.Dia sekarang semakin rapat ngan aku.Selama ni baru aku tau dia tak berapa rapat ngan Hisham.Patutla dia rasa boring sikit.Banyak kali gak dia datang rumah,lepak lepak kat luar borak sampai pagi.Lagipun dia banyak tolong aku.Hari tu pun aku ada tolong dia,gi Seremban tolong selesaikan masalah dia.Aku tak tau selama nie yang Ali tu ada campur ngan bebudak gengster kat Seremban tu.Aku ada ikut dia pegi Pub jumpa bonzer tempat tu,ada masalah sikit pasal geng geng nie,kalau nak cerita pun panjang nyer. Malas aku nak cerita.Ramai jugak taiko taiko yang kenal Ali.Tu la pertama kali aku masuk tempat camtu.Macam macam perangai orang aku dapat tengok.Ali ni pun dulu kaki minum jugak.Tapi tu semua dulu,sekarang dia dah jauh berubah.Lagipun Ali ni dah ada anak bini.Tapi dia memang banyak berubah.Dia ni pun ada ilmu silat, ada jugak sikit ilmu yang dia turunkan kat aku.Aku jer yang tak larat nak buat kot.Apa apa pun Ali ngan aku akan jadi brothers in arm.Bukan senang nak dapat kawan cam dia nie.Aku respect dia pasal pengalaman pengalaman yang dia dah lalui.
Heri plak hari tu ada datang bengkel menjemput aku untuk pegi kenduri rumah Pele.Aku tak dapat pegi.Ada ke time tu nak pegi,time tu baru nak ajak aku.Camner la aku nak pegi.Aku suruh dia kimsalam jer.Farina,aku ada dapat mesej ko,sori tak dapat jawab,tipon aku di pegang oleh seseorang.Aku hanya dapat pesanan jer.Apsal kena Tanya aku lakuntuk bawak dia.Kan tu Reunion Bebudak TMS,kena la ajak kot.Kalo tak tak la nama Reunion.Aku sebnearnya dah malas nak fikir pasal dia.Fokus ke depan jer sekarang nie.Kalau jadi la Reunion ni dan dia plak datang,aku nak jumpa dia an mintak maaf banyak banyak la.Tu jer niat aku.Banyak sanagat cerita sedih ngan dio nie.Kalau di fikirkan tak tido malam aku kang.Wokeyhh.Lagi satu jadi ke benda nie sume.Dah dipostponed kan pulak dah,camne nie?Penganjur lari ko?Tapi takpe la, kalau jadi ok,kalau tak jadi takde rezeki la.
Lama aku tak dengar berita dari Cyber dan kawan kawan aku yang lain.Sori la.Keadaan tak mengizinkan…….Ada masa kita jumpa.Aloneness is all around me. It's nothing like "lonely."

No comments: