Tuesday, June 22, 2004

First publisher

Greeting earthling,

Akhirnya aku berjaya untuk menyuarakan kata hatiku untuk kali pertama.Syukur ke hadrat illahi dan juga terima kasih kepada sahabat aku sorang tu yang takpernah kenal penat lelah dalam menjayakan blog aku nie.Tanpa dia tak tau la cam mana rupa blog aku nie, mungkin tak secanggih sekarang nie yang aku anggap dah cukup power. 3 malam dia tak tido dan tak study semata mata nak menyempurnakan blogger aku nie.Syabbas inspector Shahab, syabbas. Nama dia tak lain tak tak bukan pokko.Nama samaran Taufiq, dan nama glemernyer Y.B. Bakal Y.B tu.Sekarang aku berada di Penang, rumah makcik aku, lama aku tak jumpa makcik aku nie, maklum lah jauh.Lagi pun time ni, time semester break,so apa lagi, jalan jalan cari makan la. Rindu kat housemate pun ada gak.Kuang kuang kuang(perkataan yg selalu disebut oleh Y.B bila dia sakit perut) Apa yang aku nak tulis lagi dalam benda nie pun aku tak tau.
Aku rasa sampai sini je kot penulisan aku kali nie maklum jelah first edition la katakan, isi pun merapu jerrr. Nanti nanti aku tulis lagi laa.aku pun nak gi kuar jap lagi.ok
Chow cincau....

No comments: