Saturday, September 06, 2008

Ahmad Ismail

Sekarang tengah panas dengan cerita Ahmad Ismail... Aku tengok muka dia pun tak larat...

Apa nak jadi dengan orang tua nie..? Dah gila ke. Act like Malaysian laa.
We are living in 1 world. Easy jer, respect each other...

Dia ingat dia boleh buat unpopular statement and hurting other races. The malays no more to listen to your stupid statement like this and they think very rationaly and smart enough to analyze the fair and unfair report and statement. So jangan la treat bangsa kau sendiri macam bodoh sangat. They are alert and more polished now and may be this issues (racist remarks) popular in 80's but not anymore and dont think and dream that you would be supported this low mentality act.

Enough is enough. Vote this UMNO bastard out...


2 comments:

Anonymous said...

wah..dah kembali menulis..ganas ganas ganas..cepatlah naik pak cik anwar kau tu..boleh nanti kau dapat rezeki lebih..dah tukar kerajaan. :) aku takda hal..kalau dia naik, aku ucap tahniah je..personally, i dislike him very much, tapi kalau dia dah naik...dan kau sokong dia,tahniah je kat dia dan kau. yg penting bisnes aku tetap jalan, kita tetap bleh gi jalan2. wahahaha

Anonymous said...

iki..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin atas segala silap dan salah aku dari mula kita kenal di mmu sampai lah sekarang ni...sama ada yang aku sengaja atau aku tak sengaja.sedih sedih...