Wednesday, August 02, 2006

What's the story

Adussssss, lamanya tidak menulis.Al maklumla hari hari mendatang tidak memberi peluang langsung bagiku untuk berkarya.Wahahahah. Kerja kerja yang bertali arus membataskan diriku untuk berfikir mengenai kehidupan ku. Rasa seperti dijajh pun ada jugak. Ye la kejer ngan Jepun la katakan. Kusut memanjang kepala aku nie memikirkan kejer.Skrng ni pun aku sepatut nya dah balik, tapi stayback la kejap nak relax relax. Penat mengadap Jepun. Aku pun tak tau apa yang aku nak tulis sebenarnya. Kawan kawan ku sekalian apa kabar, lama tak mendengar berita, sorry la kalau ada yang dah lama aku tak call tu. Bukan tak nak bertanya khabar, cuma takde masa jer. Insyallah ada masa kita berbual be berjumpa ke dan sebagainya. Letih la
Stop dulu............

No comments: